|
|
Autor |
Wiadomość |
spryytny
Alfista
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 10:08, 06 Kwi 2012 Temat postu: Przepływomierz - AR 156 1.9 JTD-m 16V |
|
|
Nie znalazłem podobnego tematu więc piszę
Ostatnio wyskoczył mi błąd engine failure no i auto straciło moc. Po zgaszeniu i odpaleniu moc wróciła ale check się pali. Na komputerze nie jednym wyszło, że przepływomierz ... więc podejrzewam, że jednak on. I moje pytanie ... jak się mają zamienniki do oryginałów i o co chodzi z tą kaucją na przepływomierze BOSCHA. Co dzwonię do kogoś to słyszę - zamiennik 240 zł a bosch 380 zł ale muszę im odesłać stary uszkodzony w ramach kaucji inaczej cena 820 zł ?? Słyszeliście coś takiego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomek921
Alfista
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Częstochowy Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 11:07, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pierwsze słyszę, żeby w ramach kaucji oddawać stary przepływomierz, poszukaj na alfaholikach jest gdzieś temat z rozpiskiem wkładek, i jak uda Ci się znaleźć przepływomierz od innego samochodu z tą samą wkładką to wkładkę możesz przełożyć. Przykładowo różnica w cenie może sięgać 150zł. Jeśli chcesz się upewnić czy to przepływomierz padł to wypnij go i pojeździj tak trochę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek_czer
Moderator
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 12:50, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Bosch nie prowadzi żadnych akcji odnośnie zwrotu starego przepływomierza... Podaj mi nr tego który masz i sprawdzę ile kosztuje nowy bo były dwa rodzaje w JTD 16V.
I nie próbuj z zamiennikami!
Odpięcie przepływomierza w JTDm 16V wprowadza sterownik w tryb awaryjny (brak mocy i kręci się do 3000 obr/min) także ta metoda z JTD 8V (nie JTDm) nie skutkuje...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek_czer dnia Pią 20:51, 06 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
_cichyy_
Alfista
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: częstochowa Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 16:30, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tak nie kupuj zamienników , tylko boscha , chociaz u mnie w jtd16v nowy bosch padł mi po miesiącu ... na szczęście uznali gwarancje i zwrócili kase , w tym czasie przez okolo 2 miesiące jezdziłem na starym ( równiez uszkodzonym ) i wtedy nie miał mocy i nie chciał się kręcic , a po odpięciu wtyczki chodziło wszystko ok , kręcił się do końca , moc miał , było tylko przy przyspieszaniu małe przejście w okolicach 2tyś obrotów szarpnięcie i szedl juz dalej do samego końca , więc może jednak spróbuj odpiąc wtyczke i zobacz jak będzie jeździł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek_czer
Moderator
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Alfista
|
Wysłany: Pią 20:52, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Cichy, chodzi o JTDm tam odpięcie przepływki wbija tryb awaryjny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel &
Programosy
|